Soalan seringkali ditanya :

Soalan : Bagaimana untuk melanggan atau membeli servis VPN ini?

Jawapan : Klik sahaja daftar untuk melanggan di muka hadapan web atau klik pakej dan harga ,maklumat seperti akaun pembayaran dan pendaftaran akan diberikan di muka seterusnya,ikut sahaja langkahnya.

Soalan : Apa itu VPN?

Jawapan : VPN merupakan singkatan daripada Virtual Private Network.Dalam bahasa melayu Rangkaian Maya Persendirian.Dengan menggunakan VPN segala data dari komputer/gajet anda akan melalui proses penyulitan (Encryption) pergi ke server dan ini menambahkan lagi ciri-ciri keselamatan maklumat anda daripada  dirampas (hack) atau dipintas oleh individu lain.Ini amat sesuai kepada anda yang selalu menggunakan laman seperti Facebook,Twitter,email dan perbankan online.SEMUANYA LEBIH SELAMAT. Lain-lain maklumat mengenai VPN (Virtual Private Network) anda bolehla menggunakan carian google  untuk lebih memahami.

 

Soalan: Bagaimana saya hendak tahu akaun saya diaktifkan?

Jawapan : Selepas pembayaran dan borang dihantar,web akan memaparkan mesej bahawa borang anda diterima oleh server kami. Dalam masa yang telah ditetapakan setiap pakej,anda boleh semak email ( inbox @ spam ) anda sepanjang tempoh tersebut.Anda boleh menghubungi kami untuk sebarang pertanyaan.

Soalan : Jika ada masalah menggunakannya VPN ni macamana?

Jawapan : Boleh hubungi admin untuk support

Soalan : Ada akaun trial tak?

Jawapan : Tiada,sebelum melanggan anda boleh hubungi kami di support@sonicvpn.my untuk sebarang pertanyaan.

Soalan : Adakah wang boleh dipulangkan balik jika saya tidak berpuas hati?

Jawapan : Tiada pemulangan wang.

Soalan : Bagaimana untuk menghubungi admin Sonicvpn.MY?

Jawapan : Boleh hubungi kami melalui PM di page FB,WeChat : tuanmashi atau terus emailkan ke support@sonicvpn.my.Sebelum hubungi kami,pastikan anda sudah meneliti pakej yang ditawarkan oleh kami di web.

Comments are closed.

^ Kembali ke atas